Annons:
Etikettövrigt
Läst 873 ggr
Hiro
2016-03-04 10:41

Nytt hundspel (online)

För bara några veckor sedan öppnades en helt ny hemsida kallad "Herding Dog Farms". Du börjar med att välja användarnamn och farmnamn samt en ras, du kan välja mellan Schäfer, Australian shepherd, Australian cattle dog, Border collie och Collie (långhårig). Dessa raser är de "enda" som finns just nu men mer kommer säkert sedan. När du är med kan du köpa boskap kor/får/ankor som du kan möjlka, klippa, ta ägg ifrån samt ta hand om och avla. Hundarna kan du ta hand om, träna och avla de också. Finns en uppsjö av färger och jag har spelat spelet ungefär från att det börjar och jag tror det kan bli ett superspel! Vore jättekul om du ville bli medlem och använda denna länk: HerdinDogFarms. Spelet är naturligtvis helt gratis men om du vill ha plats för mer djur och hundar får du betala en summa per månad men fungerar bra att vara gratis medlem också (jag är gratis medlem). Hoppas vi syns! :) Jag heter Silver och driver SilverWing farm :)

Ps spelet är på engelska men du behöver inte vara expert för att det ska fungera ändå

Annons:
lollynonna
2016-03-04 10:57
#1

Jag har skaffat spelet nu men förstår ingenting :P Var ser man hur mycket pengar man har? Kan man ha kor på samma sätt som hundarna?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Hiro
2016-03-04 11:04
#2

Om du går in på "Barn" så står dina pengar just under "Gold Farm" samt ditt farm namn :) Du kan ha kor på samma sätt som hundar ja, men de går inte att tävla och som guld farm kan du max ha 5 kor (5 djur av varje boskapsart) och du kan ha 10 hundar. Du startar utan boskap så antingen kan du köpa boskap på Market-Hearding stock eller Market-Sales list :)

lollynonna
2016-03-04 11:07
#3

#2 Ah okej! Hur gör jag för att tjäna mer pengar? Kan man para korna och hundarna?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Hiro
2016-03-04 11:22
#4

Du kan para alla djur vid 21 dagars ålder, hondjur har 5 dagars "cooldown" medans hanar kan paras så mycket det bara går, du får 250$ per day (tror det var summan) plus kan du sälja mjölk/ull/ägg i "Farmer´s Market", jag rekommenderar att du bara säljer när du får 10$ eller mer per st, priset ändras varje dag :)
Import store och hearding stock fylls på exakt på timmen dvs 00:00, 01:00, 02:00, 15:00 osv osv :)

lollynonna
2016-03-04 11:37
#5

#4 Åh tack så mycket för hjälpen! Men är det då 21 riktiga dagar och ska man sköta dem under tiden? 🙂

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Hiro
2016-03-04 11:39
#6

#5 Japp, 21 riktiga dagar men tur är det för det svämmar av valpar just nu haha admin har inte riktigt fått upp balansen än ;) Om de är riktigt olyckliga så skickas de iväg (med eller utan varning, vet ej), du kan ta hand om dem 1ggr/h

Annons:
Upp till toppen
Annons: