Gekås prylar?
Vet ni om det finns några bra hundtillbehör på Gekås det här året? Jag har inte varit där sen 2011 eller vad det är, och då hade jag dessutom inte hund så vet inte riktigt hur kvalitén är på hundsakerna, och hur pass prisvärda de är osv.
Någon som varit där nyligen?
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Det finns en hel del faktiskt! Kanske inte i koppel/halsband-väg (inget som faller mig i smaken i alla fall). Däremot har de mycket leksaker och andra saker, som pälsvårdstillbehör och liknande. Jag var där förra veckan och köpte lite bandage, hundbalsam och annat smått och gott!
De har en blogg, om man vill kan man be dem lägga upp bilder på lite grejer. Dock skriver de inte vad sakerna kostar men det ser man ju om man ändå ska dit :)
Men åh vad bra att veta! Jag vet sen innan att de har en del bra häst-grejer, men har aldrig riktigt kollat på de övriga djurtillbehören.
Jättebra tips med bloggen, ska kika in där och kolla om de lagt upp något i hundväg! 🙂
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Det finns väldigt mycket på gekås, har själv mest köpt något koppel och halsband samt lite hundgodis. Men det är ju en ganska stor avdelning med hundsaker :)
Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se