Annons:
Etikettövrigt
Läst 1743 ggr
AktivaSiri
2014-01-05 00:31

Tips på bra ryggsäck?

Vad har ni för ryggsäckar när ni går med hunden på jakten? Om ni har någon vill säga.

Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se

Annons:
Vizzla
2014-01-05 23:04
#1

JAg har en zodiac som jag fick av pappa i present.

http://www.gratisannonsersverige.se/ads/ryggsck-med-stol-zodiacjoin-the-team

Jätteskön att bära och med en högre stol. Jag bär den inte hela tiden utan lämnar den i bilen om vi är med taxarna och sen hämtar vi när vi gör upp eld och grillar. Men på älgjakten följer den med på passet..

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

Mr_Si
2014-01-06 06:23
#2

Har en gratisryggsäck från Royal Canin när jag är ute och spårar/ tränar med hunden, lite liten egentligen men ibland är gratis gott :P

Om du vill ha tips på bra ryggsäckar och har en ordentlig budgett skulle jag föreslå att du tittar på fjällrävens ryggsäckar… de brukar ha bra grejer :)

Anna4077
2014-01-22 01:24
#3

Min sambo har samma som #1 eller ja liknande när han jagar. Tvivlar på att han byter eftersom han älskar den ryggsäcken.

Anna och taxen Max

AktivaSiri
2014-09-17 04:53
#4

Jag köpte en liten knall orange ryggsäck till jakten. Men kikar även efter en väst med Molle system (så man kan hänga på lite olika former av fickor och hållare) men det är riktigt svårt att hitta i varselfärger…

Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se

KimE
2014-09-17 10:13
#5

Jag har en liten billing trepunktsryggsäck till skogsfågeljakt och en liten 20l vanlig ryggsäck till ripjakt.

AktivaSiri
2015-01-29 22:21
#6

Har köpt, eller rättare sagt fått, biltemas Patrol Bag för jakten. Riktigt nöjd, men nu kikar jag ännu en gång efter ryggsäck :p

Detta då den jag har till vardags pajade… Vill ha något mer robust och med gott om plats för dator, någon bok och träningskläder.

Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se

Annons:
AnneN
2015-02-07 19:30
#7

Jag har en stolsryggsäck när vi är ute i skogen för jaktträning.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Upp till toppen
Annons: