Annons:
Etikettövrigt
Läst 1447 ggr
AktivaSiri
9/17/14, 4:56 AM

Få forumet aktivare

Vad kan vi göra för att få igång forumet mer? 

Vill ni se fler artiklar/diskussioner? Vet att jag själv är aktiv i vågor men ska försöka skärpa mig.

Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se

Annons:
CarolinePettersson
9/23/14, 7:59 PM
#1

Fototävlingar, månadens bild m.m.?

AktivaSiri
9/23/14, 11:07 PM
#2

#1 Bra idéer!

Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se

Taxelina1
10/6/14, 2:55 PM
#3

#1 Bra förslag. Blir det bilder är det väldigt viktigt att dom är snygga, fräscha och etiska. Lägg ut på andra sajter att den här finns. Svensk natur till exempel. Där finns många naturintreserade. Själv snubblade jag över den här sajten av en tillfällighet. Jag vet att alla finns uppskrivna där man kan söka. Men där finns så många så man missar lätt. Lantdjur kanske?

Hälsning från en stor djurvänCool

Allumania
10/11/14, 7:46 AM
#4

Jakt historier, rasbeskrivningar, jämförelse av jakt prylar för hund, foder jämförelser, instruktioner på hur man bygger hundhage/hundkojja, tränings tips u name it. :)

Vizzla
12/27/14, 11:08 PM
#5

Gärna artiklar och debatter om nya ämnen . Jakt förändras över tid, hundraser används olika och förrändras också, bra eller dåligt?

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

AktivaSiri
12/28/14, 11:25 PM
#6

Tack för alla tips så långt. Kommer att få mer tid över i slutet av januari och kommer då göra en större insats för att få igång sidan!

Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se

Annons:
fridaas
3/2/15, 11:25 AM
#7

Jag skulle gärna se rasbeskrivningar, jakthistorier, hur jaktprov går till osv. Kanske hur man "lär" hunden vad den ska jagA.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

AktivaSiri
3/2/15, 10:13 PM
#8

#7 Bra förslag!

Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se

Upp till toppen
Annons: