Annons:
Etikettövrigt
Läst 1014 ggr
fridaas
5/17/15, 8:48 PM

elmia game fair

Det kanske inte riktigt hör hemma, men ändå gör det det på ett sätt, jakthundar har ju en stor roll även där. Var det någon som var där? Gjorde ni några fynd? Hela familjen åkte dit igår, sista dagen. Från början hade vi tänkt att lösa flerdagarsbiljett, men barnvakten blev sjuk och den andra åkte i väg, tror inte våran 4åringen och 10mån hade haft tålamodet till flera dagar. Sambon hittade en hel spännande saker och jag kollade mestadels på hundarna ;) dock missade vi när det var arbete i vildsvinshägne, hade varit kul att se annars. Klämde och kände på lite kängor också, men de flesta kändes för tunga för min smak, har börjat få problem med knäna och fotledegna så kan inte ha för tunga skor. Nästa gång om två år, blir det förhoppningsvis en helhelg och med "riktigt" jakthund, lutar mer och mer mot jämte :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
AktivaSiri
5/17/15, 9:57 PM
#1

Kul :)

Var inte där, är faktiskt uppväxt ett stenkast från elmia men bor nu i norrland så det är ju inte att tänka på att åka dit spontant :p 

Om två år vill jag nog dit iaf och får planera ihop det med att hälsa på föräldrarna :)

Ja, vildsvinshängnen brukar vara roliga att se. Ska själv testa min hund om det finns tid på en mässa här i krokarna om en månad. 

Skaffa jämte! ;)

Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se

fridaas
5/18/15, 9:53 AM
#2

#1 Haha nej då är det verkligen inte att spontanåka. Vi bor 2mil utanför jönköping, så här går det bra att spontanåka ;)

Kul att testa själv! Hoppas det finns tid och att det går bra!

Jämte blir det, frågan är bara när. Som det är just nu har vi varken tid, plats eller råd med en hund till. Det får räcka med den vi har tills vi har flyttat till hus eller tills den dagen vi inte har kvar nuvarande hunden.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[tk1971]
5/22/15, 10:52 AM
#3

Nej, jag var inte där trots att jag bor alldeles i krokarna. Jag tycker att entrén var alldeles för dyr, skulle jag tagit med sambon skulle det gått på ca 500 kr om jag minns rätt. Synd, jag hade gärna gått dit.

Upp till toppen
Annons: