• Om iFokus
  • iFokus-bloggen
  • Intressesajter
  • Starta en sajt
  • Support
  • Logga in med Facebook
  • Bli medlem
  • Logga in
iFokus Hoppas du har en bra dag!
Reworking iFokus
  • Om sajten
  • Lexikon
  • Länkar
  • Medlemmar
  • Sök
  • A A
Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen Annonsering & Reklam Apportering Avel och genetik Björnjakt Drivande hund Fågeljakt Grythundar Harjakt Jaktformer Jakthistorier Jaktprov Jakttillbehör Kortdrivande hund Presentation Rådjursjakt Stående hund Ställande hund
Jakt på grävling
6 svar

AktivaSiri
2014-08-29
Har du en ställande hund?
10 svar

felzena
2014-04-23
Sök och spår Stötande hund Träning och aktivering Vapen Vildsvinsjakt Viltvård Älgjakt Övrigt

Eftersök

Ibland händer det att ett vilt blir skadeskjutet. Vad är det som händer efteråt? I den här artikeln ska jag djupdyka i ämnet eftersök. Läs mer »

Regler vid jakt med hund

Det finns ett flertal regler som du måste följa när du ska jaga med hund. Här har jag skrivit ner några viktiga saker som du bör veta vid jakt med hund. Läs mer »

Regler

Det är viktigt att läsa igenom reglerna så du som medlem vet vad som gäller på den här sajten. Jag hoppas att alla kommer följa dessa regler så vi får de så trivsamt på sajten som möjligt. Läs mer »

Jakthundsraser

Här finner du en läsvärd lista där hundraser är indelad i olika kategorier för vilken jakt hundrasen är mest lämpad till. Det finns en hel del olika jakthundsraser med olika ändamål och den här listan kan hjälpa dig på traven vid nästa hundköp. Läs mer »

Gråhund- special!

Varje månad kommer en hundras att utses. Den som äger en hund av den rasen får då chans att berätta sina egna erfarenheter om rasen. Läs mer »

Koppeltvång - Vad är det som gäller?

I Sverige finns det någonting som heter koppeltvång. Det menas att under en viss tid på året så måste hunden vara kopplad så den inte kan komma i kontakt med vilt. Läs mer »

Nya inlägg på iFokus

• Mina hamstarar slåss!!
  • Studie: funktionsmedicin ger bättre livskvalité
  • Kalljäsa hur funkar det?
  • Daglig Dharma 8 december, 2019
  • Grattis Finland!
  • Honor eller Hanar
  • Samlarmani
  • Byta örhängen
  • - Visa fler -
Om iFokus Mobilversion Annonsera Kontakta oss Support Användaravtal Skrivregler Cookies
iFokus logo

LONDON - NEW YORK - PARIS - MILANO - TOKYO - HONG KONG - RESTEN AV VÄRLDEN

© Copyright Internetfokus i Sverige AB

Tillbaka till toppen